Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σας έχει τύχει ποτέ να σπαταλήσετε 90+ λεπτά από τη ζωή σας βλέποντας μια κακή ταινία;
Εδώ θα καταδικάζουμε στο "πυρ το εξώτερο" όλες αυτές τις ταινίες που δεν έπρεπε να έχουν
κυκλοφορήσει ποτέ, παίρνοντας την εκδίκησή μας!
Έτσι θα ξέρουν και όσοι δεν τις έχουν δει ακόμα, ποιες θα πρέπει να αποφύγουν.

1.Εδώ περιέχονται οι προσωπικές μου απόψεις για τις ταινίες που έχω δει και δεν μου άρεσαν.
2.Φυσικά κάποιοι μπορεί να διαφωνούν μαζί μου και είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν κόσμια
την άποψή τους.
3.Λόγω του οτι δεν είναι δυνατόν να γράψω για όλες τις κακές ταινίες που έχω δει, οι δημοσιεύσεις
αρχίζουν από τις πιο πρόσφατες που θυμάμαι.
4.Οποιαδήποτε υβριστικά και απρεπή σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

SHADOWLAND (2010)

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1097017
Κρίμα που η ταινία δεν προσφέρει τίποτα, γιατί μου αρέσουν τα βαμπίρ. Θα μπορούσε όμως να ήταν πολύ καλύτερη... αν δεν ήταν βλάκας ο σκηνοθέτης (βλέπε "Απονομή Top-3 Βραβείων" παρακάτω).
Μια κοπέλα που ξεγελάστηκε από κάποιο βαμπίρ το 1897 και θανατώθηκε άδικα από έναν ιερέα, ξυπνάει στο 2008 και προσπαθεί να επιβιώσει, καθώς την κυνηγά η αστυνομία και ένας κυνηγός βρυκολάκων.
Απονομή Top-3 Βραβείων: χειρότερης οδοντοστοιχίας βαμπίρ, 4+ σημάδια στο λαιμό μετά το δάγκωμα, το βαμπίρ βγάζει φτερά "νυχτερίδας" και πετάει μακριά! (http://img28.imageshack.us/img28/797/top3b.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου