Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σας έχει τύχει ποτέ να σπαταλήσετε 90+ λεπτά από τη ζωή σας βλέποντας μια κακή ταινία;
Εδώ θα καταδικάζουμε στο "πυρ το εξώτερο" όλες αυτές τις ταινίες που δεν έπρεπε να έχουν
κυκλοφορήσει ποτέ, παίρνοντας την εκδίκησή μας!
Έτσι θα ξέρουν και όσοι δεν τις έχουν δει ακόμα, ποιες θα πρέπει να αποφύγουν.

1.Εδώ περιέχονται οι προσωπικές μου απόψεις για τις ταινίες που έχω δει και δεν μου άρεσαν.
2.Φυσικά κάποιοι μπορεί να διαφωνούν μαζί μου και είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν κόσμια
την άποψή τους.
3.Λόγω του οτι δεν είναι δυνατόν να γράψω για όλες τις κακές ταινίες που έχω δει, οι δημοσιεύσεις
αρχίζουν από τις πιο πρόσφατες που θυμάμαι.
4.Οποιαδήποτε υβριστικά και απρεπή σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

GHOST WRITER (2007)

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0489286
Εναλλακτικός τίτλος: "Suffering Man's Charity". Τελείως χαζή και βαρετή ταινία!
Ένας ψυχάκιας ομοφυλόφυλος μαθαίνει οτι ο συγγραφέας φίλος του θέλει να φύγει απο το σπίτι και τον δένει σε μια καρέκλα για να τον βασανίσει. Μόλις πεθαίνει, το φάντασμά του τον στοιχειώνει κάθε μέρα και λίγο καιρό μετά του προκαλεί ένα ατύχημα που τον αφήνει παράλυτο.
Η βλακεία σε όλο της το μεγαλείο. Ο κεντρικός ηθοποιός πασχίζει να υποκριθεί τον χαρακτήρα του στην ταινία, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου