Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σας έχει τύχει ποτέ να σπαταλήσετε 90+ λεπτά από τη ζωή σας βλέποντας μια κακή ταινία;
Εδώ θα καταδικάζουμε στο "πυρ το εξώτερο" όλες αυτές τις ταινίες που δεν έπρεπε να έχουν
κυκλοφορήσει ποτέ, παίρνοντας την εκδίκησή μας!
Έτσι θα ξέρουν και όσοι δεν τις έχουν δει ακόμα, ποιες θα πρέπει να αποφύγουν.

1.Εδώ περιέχονται οι προσωπικές μου απόψεις για τις ταινίες που έχω δει και δεν μου άρεσαν.
2.Φυσικά κάποιοι μπορεί να διαφωνούν μαζί μου και είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν κόσμια
την άποψή τους.
3.Λόγω του οτι δεν είναι δυνατόν να γράψω για όλες τις κακές ταινίες που έχω δει, οι δημοσιεύσεις
αρχίζουν από τις πιο πρόσφατες που θυμάμαι.
4.Οποιαδήποτε υβριστικά και απρεπή σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

THE HUNTER (2010)


IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1190072/
Περσική ταινία συνώνυμο της βαρεμάρας. Το σενάριο ακουγόταν καλό (εκ πρώτης όψεως) αλλά προφανώς δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο να προσφέρει.
Ένας απογοητευμένος άντρας σκοτώνει 2 αστυνομικούς μετά τον θάνατο της οικογένειάς του σε κάποια επεισόδια. Όταν τον εντοπίζουν προσπαθεί να κρυφτεί στο βάθος ενός δάσους, αλλά 2 αστυνομικοί τον συλλαμβάνουν. Μετά χάνονται όλοι μαζί μέσα στο πυκνό δάσος ("κακό λύκο"...δεν έχει η ταινία).
Η ταινία ήταν 88 λεπτά, την είδα σχεδόν ολόκληρη σε διπλή ταχύτητα ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΙΩΝΑΣ μέχρι να τελειώσει! Το τέλος της (παραδόξως) ήταν καλό, γι'αυτό δεν θα σας το αποκαλύψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου