Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σας έχει τύχει ποτέ να σπαταλήσετε 90+ λεπτά από τη ζωή σας βλέποντας μια κακή ταινία;
Εδώ θα καταδικάζουμε στο "πυρ το εξώτερο" όλες αυτές τις ταινίες που δεν έπρεπε να έχουν
κυκλοφορήσει ποτέ, παίρνοντας την εκδίκησή μας!
Έτσι θα ξέρουν και όσοι δεν τις έχουν δει ακόμα, ποιες θα πρέπει να αποφύγουν.

1.Εδώ περιέχονται οι προσωπικές μου απόψεις για τις ταινίες που έχω δει και δεν μου άρεσαν.
2.Φυσικά κάποιοι μπορεί να διαφωνούν μαζί μου και είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν κόσμια
την άποψή τους.
3.Λόγω του οτι δεν είναι δυνατόν να γράψω για όλες τις κακές ταινίες που έχω δει, οι δημοσιεύσεις
αρχίζουν από τις πιο πρόσφατες που θυμάμαι.
4.Οποιαδήποτε υβριστικά και απρεπή σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

DOGTOOTH (ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ) (2009)



IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1379182
Η γενική ιδεά της ταινίας είναι αρκετά καλή, αλλά η ταινία πολύ βαρετή. Αν αποφασίσετε να την δείτε, έχετε καλού-κακού ένα γεμάτο πιστόλι δίπλα σας γιατί μπορεί να σας χρειαστεί!
Δυο ψυχωτικοί γονείς κρατούν τα παιδιά τους έγκλειστα στο σπίτι τους στην εξοχή, εφευρίσκοντας ένα σωρό χαζά ψέματα για να τα αποτρέψουν να βγουν στον έξω κόσμο. Τους λένε ότι θα είναι έτοιμα να βγουν μόνο όταν πέσει κάποιος κυνόδοντάς τους. Όταν η κατάσταση αρχίζει και ξεφεύγει από τον έλεγχο, η μεγάλη τους κόρη αποφασίζει να κάνει την επανάστασή της.
Με λίγα λόγια η ταινία είναι Ό,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ! Έχει φυσικά κάποια καλά σημεία (και παίζει και η αξιολάτρευτη Μαίρη Τσώνη), αλλά δεν σώζεται από αυτά. Απορώ πώς κάποιοι την βρήκανε αριστούργημα. Μάλλον δεν έχω εγώ καλό γούστο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου