Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σας έχει τύχει ποτέ να σπαταλήσετε 90+ λεπτά από τη ζωή σας βλέποντας μια κακή ταινία;
Εδώ θα καταδικάζουμε στο "πυρ το εξώτερο" όλες αυτές τις ταινίες που δεν έπρεπε να έχουν
κυκλοφορήσει ποτέ, παίρνοντας την εκδίκησή μας!
Έτσι θα ξέρουν και όσοι δεν τις έχουν δει ακόμα, ποιες θα πρέπει να αποφύγουν.

1.Εδώ περιέχονται οι προσωπικές μου απόψεις για τις ταινίες που έχω δει και δεν μου άρεσαν.
2.Φυσικά κάποιοι μπορεί να διαφωνούν μαζί μου και είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν κόσμια
την άποψή τους.
3.Λόγω του οτι δεν είναι δυνατόν να γράψω για όλες τις κακές ταινίες που έχω δει, οι δημοσιεύσεις
αρχίζουν από τις πιο πρόσφατες που θυμάμαι.
4.Οποιαδήποτε υβριστικά και απρεπή σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

BABY SHOWER (2011)


IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1810543
Τα μόνα καλά αυτής της Ισπανικής ταινίας είναι μια σύντομη αιματηρή σκηνή και ένα μουσικό κομμάτι προς το τέλος.
Τέσσερεις φίλες πάνε να επισκεπτούν μια φίλη τους που είναι έγκυος σε δίδυμα και μένει σε ένα απομακρυσμένο σπίτι μέσα στο δάσος. Μετά από λίγο κάποιοι ντόπιοι αρχίζουν να τους κυνηγάνε για να προσφέρουν το αίμα τους ως θυσία σε κάποιον "προφήτη", έτσι ώστε να γεννηθούν υγιή τα δίδυμα, τα οποία θέλουν για δικούς τους λόγους.
Τόσο βαρετή ταινία, που παρακαλάς να είσαι στη θέση αυτού που σκοτώθηκε πρώτος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου