Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σχετικά με το "Movies 4 Fire"...

Σας έχει τύχει ποτέ να σπαταλήσετε 90+ λεπτά από τη ζωή σας βλέποντας μια κακή ταινία;
Εδώ θα καταδικάζουμε στο "πυρ το εξώτερο" όλες αυτές τις ταινίες που δεν έπρεπε να έχουν
κυκλοφορήσει ποτέ, παίρνοντας την εκδίκησή μας!
Έτσι θα ξέρουν και όσοι δεν τις έχουν δει ακόμα, ποιες θα πρέπει να αποφύγουν.

1.Εδώ περιέχονται οι προσωπικές μου απόψεις για τις ταινίες που έχω δει και δεν μου άρεσαν.
2.Φυσικά κάποιοι μπορεί να διαφωνούν μαζί μου και είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν κόσμια
την άποψή τους.
3.Λόγω του οτι δεν είναι δυνατόν να γράψω για όλες τις κακές ταινίες που έχω δει, οι δημοσιεύσεις
αρχίζουν από τις πιο πρόσφατες που θυμάμαι.
4.Οποιαδήποτε υβριστικά και απρεπή σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

THE INHERITANCE (2011)


IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1342115
Μια πολύ κοινή ταινία τρόμου, που μάταια προσπαθεί να πρωτοτυπήσει.
Μια οικογένεια μαύρων καλείται από τους γηραιότερους σε μια οικογενειακή επανένωση. Εκεί ανακαλύπτουν οτι θέλουν να τους θυσιάσουν σε κάποιον "προφήτη" που πιστεύουν, έτσι ώστε να συνεχίσει το σόι να ζει χωρίς κακοτυχίες.
Μην αφήσετε το "ενδιαφέρων" εξώφυλλο να σας παρασύρει, γιατί το μόνο σίγουρο είναι οτι θα βαρεθείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου